ریش داشتن گزینه جذابیت مردان امروزی!

ریش‌داشتن یکی از گزینه‌هایی‌ست که مردان برای جذاب‌تر شدن به‌سراغ آن می‌روند. مدل ریش افراد باتوجه‌به میزان رویش ریش آن‌ها و فرم صورت و مدل موهایشان می‌تواند متفاوت باشد. امروزه داشتنِ ریش میان آقایان نسبت به گذشته طرفداران بیشتری پیدا کرده تا جایی که بعضی‌ها به‌دنبال راهکارهایی برای تقویت رشد ریششان هستند. مدل‌های بسیار متنوعی برای نوع ریش آقایان وجود دارد که با کمی تغییر در هرکدام، مدل جدیدی ابداع می‌شود.

انواع مدل ریش و نحوۀ مراقبت از آن

داشتن ریش و سبیل یکی از بخش‌های مهم در ظاهر و استایل آقایان است و آن‌ها مدل ریش و سبیلشان را باتوجه‌به فرم صورتشان انتخاب می‌کنند، به‌گونه‌ای که چهره آن‌ها را جذاب‌تر کند. البته داشتنِ ریش مشکلات خودش را دارد که هر مردی نسبت به آن آگاه است. داشتن ریش، به‌خصوص ریش بلند نیاز به رسیدگی و مرتب‌کردنِ دائمی دارد. در ادامه این مطلب را بیشتر توضیح خواهیم داد.

ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین مدل ریش، ته‌ریش است. کافی‌ست حدود پنج‌شش روز صورتتان را نتراشید تا ته‌ریش داشته باشید. این سبک موردِعلاقۀ اکثر خانم‌هاست و جذابیت بسیاری به چهره یک مرد می‌بخشد؛ البته باید به مرتب‌بودن آن هم اهمیت بدهید و با ماشین اصلاح صورت و تریمر در طول هفته ته‌ریشتان را مرتب کنید.

گزینه دیگر برای صورت شما ریش کوتاه است. اگر تا ده روز دست به صورتتان نزنید، ریشتان در حد مناسب رشد می‌کند؛ البته این باتوجه‌به میزان رشد موی صورت شما می‌تواند متفاوت باشد. این سبک برای کسانی مناسب است که مو در تمام نقاط ریششان رشد می‌کند و ریش پُری دارند. کسانی که دارای ریش کم‌پشت هستند بهتر است به‌سراغ این مدل نروند. بعد از اینکه ریشتان به‌اندازه‌کافی بلند شد با کمک تریمر آن را مرتب کنید و به آن شکل بدهید.

مدل پرپشت یا کادره هم یکی از انتخاب‌های آقایان است، البته این مدل نیازمند این است که شما ریش پُرپشتی داشته باشید. این سبک ریش برای افرادی که گونه دارند عالی خواهد بود. اگر صورت لاغر و کشیده‌ای دارید با این مدل ریش عیب آن را بپوشانید. برای اینکه این مدل ریش روی صورتتان زیبا باشد باید هر چهار روز یک‌بار با تریمر آن را مرتب کرده و با کرم مخصوص حالت دهید. مدل ریش

مدل ریش

مدل بلند برای افرادی که صورتشان لاغر است یا چانه کوچکی دارند فوق‌العاده خواهد بود. برای داشتن ریش‌ بلند باید حدود سه ماه صبوری کنید. البته اگر ریش‌های پُرپشتی دارید سراغ این سبک ریش بروید. مراقبت از ریش بلند کمی سخت‌تر است، شست‌وشو و روغن‌زدن مرتب به آن‌ها لازمۀ داشتنِ ریش‌هایی زیبا و سالم است. افرادی که صورت گرد و پُری دارند اصلاً سمت این مدل ریش نروند.

 

کدخبر: 395089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟