مدل کوتاهی متفاوت موی مردانه در تابستان

مدل مو

با آمدنِ فصل گرما درخواست‌های مدل کوتاهی موی مردانه جدید در آرایشگاه‌های آقایان افزایش می‌یابد. معمولاً مدل‌هایی که برای فصل تابستان معرفی می‌شوند نسبت به سایر فصول کوتاه‌تر و سبک‌تر هستند تا کمتر احساس گرما کنیم. یکی از دغدغه‌های آقایان بعد از کوتاه‌کردن موهایشان این است که چطور می‌توانند موهای جدیدشان را هر روز حالت بدهند تا ظاهرشان مرتب و شیک باشد. اگر کمی سلیقه و حوصله داشته باشید خواهید دید که این کار زیاد سخت و وقت‌گیر نیست.

چه مدل کوتاهی موی مردانه برای شما مناسب است؟

شاید اولین و مهم‌ترین مسئله این باشد که آیا مدل مویی که به‌عنوان مدل جدید معرفی شده مناسبتان است یا خیر. این موضوع به فرم صورتتان و جنس موهای شما بستگی دارد. انتخاب مدل مو باتوجه‌به فرم صورت این امکان را به شما می‌دهد که چهره‌تان جذاب‌تر شود و بهتر از قبل به نظر برسید، اما در مورد جنس مو باید بدانید که هر مدلی برای هر جنس مویی توصیه نمی‌شود. مثلاً کسی که موهایی لَخت و شلاقی دارد نباید به‌سراغ مدل‌هایی برود که نیاز به حالت‌دار بودن مو دارد، چون قطعاً نتیجه دلخواه را به‌دست نخواهد آورد. فردی با موهای فر نیز نمی‌تواند به‌سراغ مدل مویی برود که برای موهای صاف توصیه شده است.

در بیشتر مدل‌های کوتاهی مو که برای تابستان معرفی می‌شوند، کناره‌ها و پشت سر را خیلی کوتاه کنید و بگذارید بالای موهایتان بلندتر باشد. با این مدل مو، گرمای کمتری را احساس می‌کنید و البته سرتان هم کمتر عرق می‌کند.

اگر از طرفداران موهای بلند هستید و به‌هیچ‌وجه حاضر نیستید که آن‌ها را برای تابستان کوتاه کنید، بهتر است با کشِ مو موهایتان را ببندید. البته این سبک مو به افرادی که فرم صورتشان کشیده است اصلاً توصیه نمی‌شود.

 

کدخبر: 394393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟