8 سال جراحی این دختر زیبا برای شبیه شدن به مدل چینی+عکس

دختر چینی

یک دختر چینی با کلی هزینه عمل جراحی پلاستیک سعی کرده تا شبیه به فن بینگ بینگ هنرپیشه و مدل مشهور چینی بشود، البته او در کارش موفق بوده و بسیار شبیه به این بازیگر Actor شده است.

افراد برای شبیه کردن خود به ستاره های محبوبشان به جراحی پلاستیک روی می آورند و این موضوع دیگر چیز عجیبی تلقی نمیشود ولی عده بسیار کمی «شاید هیچکدام از آن ها» به راستی موفق می‌شوند چهره خودرا کاملا شبیه آن شخص کنند.

یکی از این موارد خانم هه چنگشی، زن جوان چینی است تلاش های وی برای شبیه شدن به بازیگر مشهور چینی فن بینگ بینگ آن چنان موفق بوده که به گزارش پارس ناز اکنون همه ی او رابا این بازیگر اشتباه میگیرند!

باوجود این‌که در حال حاضر فن بینگ بینگ برای عدم پرداخت مالیات تحت پیگرد قرار گرفته ولی با این حال یکی از مشهور ترین سلبریتی های چین است که به دفعات متعدد در مراسم های فرش قرمز هالیوود حضور پیدا می‌کند.

بینگ بینگ بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مدلی بسیار موفق در میان همتاهای خود به شمار می‌رود و چهره جذاب وی نیز از دیگر ویژگی های اوست که توجه تعداد زیادی از هوادران چینی و خارجی رابه خود جلب می‌کند.

جراحی دختر زیبا برای شبیه شدن به زیباترین دختر چین

زنان بسیاری انواع جراحی های پلاستیک را برای شبیه شدن به او امتحان کردند ولی شاید بتوان گفت تا کنون هیچ زنی به اندازه هه چنگشی، ستاره اینستاگرامی 23ساله در اینکار موفق نبوده است.

گفته می‌شود وی دریک دوره هشت سال ده ها هزار دلار صرف جراحی های پلاستیک کرده تا خودرا شبیه ستاره محبوبش کند. این دختر جوان چند سال پیش برای نخستین بار بدلیل شباهت عجیب چهره اش به فن بینگ بینگ تبدیل به تیتر رسانه های بین المللی شده بود.

وی دریک مسابقه خوانندگی چینی به نام سوپر گرل شرکت کرده و داوران رابا چهره خود حیرت زده کرده بودو با این‌که در دور اول مسابقه حذف شد ولی تهیه کنندگان آن برنامه برای آنکه کمی بیشتر او را در برنامه حفظ کنند، برای او استثنا قائل شدند که البته این اقدام در آن سال جنجالی شد ولی اینکار برای این دختر جوان جادو کرد و او فورا در نوع خود تبدیل به یک سلبریتی شد.

رسانه های چینی شروع به تحقیق در مورد هه چنگشی کرده و گزارش کردند که وی در طی هشت سال انواع جراحی های زیبایی را برای شبیه شدن به بینگ بینگ انجام داده است و حتی گفته می شد نامزد وی برای کمک به او دراین پروسه یک کلینیک جراحی پلاستیک باز کرده است. اگرچه این موضوع هنوز تایید نشده.

ولی در هر صورت ظاهراً آن کلینیک به لطف موفقیت بزرگش در جراحی چنگشی، اکنون تبدیل به یکی از کلینیک های محبوب شده که تخصص آن تبدیل چهره ها به افراد مشهور است.

شهروندان چینی به این دختر لقب فیک «جعلی» فن بینگ بینگ داده اند و به راستی این چنین است و برای تعداد زیادی از مردم تشخیص فن بینگ بینگ واقعی از او عملا غیرممکن است و البته با دیدن عکسها شما نیز تایید می‌کنید که این موضوع قابل درک است.

این زن جوان با داشتن 1٫2 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی چینی ویبو یکی از سلبریتی های مهم در شبکه اجتماعی محسوب میشود و باوجود آنکه شهرت او بدلیل شباهت به فن بین گ بینگ است، ولی اکنون میگوید میـــخواهد برای خودش او را بشناسند نه آنکه همه ی جا او را بجای شخص دیگر بشناسند. من همیشه گفته ام، من فن بینگ بینگ را دوست دارم و شبیه او هستم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواننده خارجی حامی اسرائیل در تهران کنسرت می گذارد!

مجری خبر تلویزیون درگذشت

دردسر شوم عیاشی های پدر برای دختر بی نوا در مشهد

شوهرم می خواست زبانم را ببرد که پذیرفتم در خانه اش16 سال زندانی باشم!

2 جوان مرا در دخمه شیطانی آزار دادند / فرهاد نفر سوم بود که دختر جوان را فراری داد! + عکس

قتل عروس همدانی در مقابل چشمان شوهرش + جزئیات

داماد خائن هنگام مراسم عقد عروس را عوض کرد / مهمانان شوکه شدند! + عکس

نیمه شب وقتی بیدار شدم، شوهرم و یک زن غریبه را در حمام دیدم! / اعتراف زن قاتل سریالی گیلان +عکس

3 مرگ عجیب در تهران / نوزادی هنگام ختنه شدن، زن جوان هنگام زایمان و مردی هنگام عمل جراحی لاغری!

دختر 14 ساله بودم که دوستان پدر بی غیرتم مرا تسلیم خود کردند!

واژگونی خودرو شاسی‌بلند راز باغ ویلا را لو داد / 28 شاکی در تعقیب راننده بودند!

مرد شکاک همسایه خود را عقیم کرد / او با زنم در خانه تنها بود! + عکس

دختر 16 ساله در خانه مرد مطلقه صحنه وحشتناکی دید!

 

کدخبر: 391566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟