موهایتان را با ماست و دارچین روشن کنید

رنگ کردن مو یکی از راه های تغییر دادن رنگ طبیعی موهای تان است. به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی می توانید با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن کنید.

رنگ مو با دارچین و ماست 
روش های بسیاری برای تغییر رنگ مو به صورت طبیعی وجود دارند که این روش ها در مقایسه با روش های شیمیایی بسیار مناسب تر هم می باشند.
اگر بازار را بگردید، هیچ گونه رنگ مویی پیدا نمی کنید که کاملا و صد در صد طبیعی باشد. شاید اسم برخی از آنها رنگ موی گیاهی یا طبیعی باشد اما به همه آنها مواد شیمیایی افزوده می شود تا برای مدت بیشتری حفظ شوند. در حال حاضر یکی از روش های رنگ کردن مو به صورت طبیعی، رنگ کردن مو با حنا می باشد.
اما علاوه بر حنا می توانید از رنگ های دیگر خانگی هم استفاده کنید و حتی رنگ مو را خودتان درست کنید. اما باید بدانید که برای این کار به صبر احتیاج دارید، چون موهای شما در اثر تماس با مواد شیمیایی آسیب دیده و به همین راحتی در برابر رنگ موی طبیعی واکنش نشان نخواهد داد.

از طریق روش های زیر می توانید موهای خود را به صورت طبیعی به رنگ روشن در بیاورید 
_ یک فنجان آبلیموی طبیعی و سه فنجان چای بابونه را ترکیب کنید و این ترکیب را بر روی سر خود ماساژ دهید و به مدت زیادی جلوی نور آفتاب قرار بگیرید. اگر می خواهید هر چه زودتر موهایتان روشن تر شود ،چند بار در هفته این کار را تکرار کنید.
_ رویاس طبیعی را با 4 اونس آب آناناس مخلوط کنید و بگذارید جذب موهایتان شود ، برای مدتی در زیر نور آفتاب قرار بگیرید.
_ 3/4 فنجان عسل را با 1 1/2 ماست ساده ترکیب کنید و روی سر خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب موهایتان شود. باید هشت ساعت روی سرتان بماند و سپس بشورید.
اما می رسیم به ترکیبی که اکثر کاربران به دنبال آن هستند یعنی رنگ مو با دارچین و ماست
چهار قاشق غذاخوری دارچین را با هشت اونس ماست ترکیب کنید و روی سر خود ماساژ دهید .این ترکیب باید به مدت حداقل سی دقیقه روی موهایتان بماند.
اگر می خواهید قسمت هایی از موهایتان هایلایت قرمز رنگ داشته باشد.
1/2 فنجان چغندر و 1/2 فنجان آب هویج را با هم ترکیب کنید .این ترکیب را روی قسمت هایی که می خواهید هایلایت کنید قرار دهید و بگذارید یک ساعت روی موهایتان بماند.
یک فنجان گل نسترن را در دو فنجان آب بجوشانید و بعد از سرد شدن روی موهای خود قرار دهید.این ترکیب تا هر زمان که دلتان می خواهد می تواند روی موهایتان قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟