آمادگی اصفهان برای میزبانی از موج سوم سفرها در فروردین ماه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ جواد شفیعی با اعلام این خبر گفت: از 24 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال (طی مدت ۱۹ شب) یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۵۱۸ نفر مسافر در شهر اصفهان اسکان یافتند.

او با تاکید بر اینکه تمامی مراکز اقامتی بر اساس اولویت بندی ها در اختیار مسافران قرار گرفت، افزود: هیچ‌کدام از مسافران در طول اقامت خود در این کلان‌شهر با مشکلی روبه‌رو نشدند.

اسکان بیش از ۹۷ هزار مسافر در 120 هتل

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۲۰ هتل بر اساس اعلام آمادگی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران در اختیار مسافران قرار گرفت و بیش از ۹۷ هزار نفر در آن اسکان یافتند.

به گفته او، از مجموع ۲۵ میهمان‌پذیر معرفی شده توسط اتحادیه صنف مهمان‌پذیران نیز بالغ بر ۱۳ هزار نفر مسافر در این میهمان‌پذیرها مستقر شدند.

شفیعی با اعلام اینکه در این بازه زمانی بالغ بر 480 هزار مسافر در 7 هزار فضای آموزشی و 600 مدرسه اسکان یافته اند، گفت: بالغ بر ۱۷۷ هزار نفر نیز در ۳۲۰۰ منزل استیجاری و بیش از ۱۷ هزار نفر در ورزشگاه ها اسکان یافتند و حدود ۱۵ هزار خودرو نیز در مجموعه باغ فدک پذیرش شدند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از فعالیت این ستاد تا 24 فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: اصفهان آماده میزبانی از موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین ماه و همزمان با عید سعید فطر است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 985585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟