آمادگی همه‌جانبه شهرداری آبیک برای استقبال از «بهار قرآن و طبیعت»

به گزارش رکنا ازقزوین؛ سیدفریدشریعت پناه با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهر با پاکسازی سیما و منظر شهری و ایجاد فضای آرام طرح استقبال از بهار را در شهر اجرا کرده است.

وی با اشاره به مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز باستانی، اظهار کرد: با همراهی همکارانم در معاونت های امور   حمل و نقل، خدمات شهری و محیط زیست و مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری در صدد هستیم با برنامه‌ریزی، هماهنگی بیشتر و رویکردی متفاوت وارد سال جدید شویم و استقبال متفاوتی از فصل بهار و بهار قرآن داشته باشیم.

سرپرست شهرداری آبیک در ادامه با تاکید بر زیباسازی، فضاسازی و آذین‌بندی خاص و خلاقانه شهر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ما هم در شهرداری به نوعی شهر را خانه‌تکانی می‌کنیم ومدیریت شهری باید اهتمام ویژه‌ای در مباحث طرح استقبال از بهار داشته باشند.

وی با بیان اینکه المان های ویژه «بهار قرآن و طبیعت» در مبادی اصلی شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: در صدد هستیم علاوه بر اجرای طرح‌ها و المان‌های زیبا و خلاقانه، با فضاسازی و آذین‌بندی ویژه‌ای یک فضا و چهره‌ای متفاوت از شهر ایجاد کنیم.

شریعت پناه در بخش دیگری گلکاری گل‌های فصلی، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی جداره ها، پاکسازی زمین‌های خالی از نخاله‌ها، لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی و… را از دیگر اقدامات شهرداری آبیک در طرح استقبال از بهار اعلام کرد و گفت: تمامی حوزه‌های شهرداری در راستای ایجاد فضایی مطلوب و چهره باطراوت در شهر می کوشند.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 979205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟