اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قدمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: این شورا کهن‌ترین نهاد انقلابی است.

وی با تأکید به فعالیت 27 کمیته برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در لرستان، افزود: بیش از 3500 برنامه شاخص دهه فجر در این استان اجرا شده‌ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه  راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح در تمام شهرهای این استان آغاز می‌شود، عنوان کرد: مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در خرم‌آباد از میدان شهدا آغاز می‌شود و به‌سمت میدان امام، پل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان 22 بهمن منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در بروجرد از میدان رازان به‌سمت میدان شهدا و میدان تختی و در الیگودرز از میدان آزادی به‌سمت چهارراه شهرداری و میدان امام برگزار می‌شود.

غلامی گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن در پلدختر از میدان شهید بهشتی آغاز و به‌سمت خیابان‌ معلم جنوبی، خیابان‌ شهید سلیمانی و خیابان‌ هفتم تیر منتهی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ابراز کرد: این مراسم در کوهدشت از مسیر مسجد صاحب‌الزمان (عج) به‌سمت میدان شهدا، چهارراه الله‌اکبر و در الشتر نیز از مسیر میدان امام به‌سمت خیابان‌ آیت‌الله بروجردی، خیابان‌ کهمان، میدان عاشورا است.

غلامی گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن در نورآباد از میدان بعثت به‌سمت خیابان امام‌، میدان امام و در چگنی نیز از مصلای نمازجمعه به‌سمت خیابان امام‌ و خیابان ولی‌عصر(عج) است.

وی افزود: این مراسم در رومشکان از مسیرهای مسجد امیرالمؤمنین(ع) به‌سمت میدان امام، مقابل آموزش‌وپرورش و در معمولان نیز از مصلای نماز جمعه به‌سمت بلوار امام، سه‌راه فرمانداری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه سخنران مراسم 22 بهمن در خرم‌‌آباد وزیر آموزش‌وپرورش است، بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در دورود از میدان فرمانداری به‌سمت میدان ولایت برگزار می‌شود.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 971229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟