طرح ده شب ده مسجد به همت دادگستری اصفهان برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ این طرح که از زمان حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری به عنوان رییس کل دادگستری در استان اصفهان، و با ابتکار وی، در شب‌های دهه فجر در دو سال گذشته در اصفهان برگزار شد امسال نیز با دستور وی و همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ده مسجد اصفهان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، طرح ده شب ده مسجد، دهه فجر امسال با همکاری دادگستری، سازمان‌های تابعه قوه‌قضاییه در استان و نهادهای اجرایی، نظامی و انتظامی در ده مسجد اصفهان اجرا می‌شود.

وی شب‌های دهه فجر را لیالی قدر انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: شب‌های دهه فجر، لیالی قدر انقلاب اسلامی است و هدف از اجرای ده شب ده مسجد در این شب‌های مبارک، انجام جهاد تبیین در خصوص دستاورد‌های مهم انقلاب و روشن‌گری درخصوص برنامه‌ها، اقدامات و توطئه‌های دشمنان است.

رئیس دستگاه قضایی استان افزود: در حاشیه این مراسم با برگزاری میز خدمت توسط مسئولان قضایی و اجرایی اصفهان، به مشکلات مردم رسیدگی می شود.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری ادامه داد: در پایان دهه فجر نیز کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل خواهد شد که در قالب آن، مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مردم در این میز‌خدمت‌ها دسته‌بندی و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد و این کم‌ترین خدمتی است که باید به مردم شریف ارائه دهیم چرا که آنان صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

گفتنی است طرح ده شب ده مسجد، شب دوازدهم بهمن‌ماه در مسجد امیرالمومنین (ع) محله رهنان و در شب سیزدهم در مسجد بقیة‌الله (عج) محله برازنده اجرا شد و در شب‌های چهاردهم و پانزدهم به ترتیب در مسجد اعظم واقع در خیابان مقداد و  مسجد الله‌اکبر در محله فردوان خیابان امام خمینی (ره) اجرا می‌شود.

ضمنا دادستان مرکز استان و برخی از معاونان رئیس کل و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با هماهنگی انجام شده در مساجد سطح استان در این ایام حضور پیدا کرده،ضمن ایراد سخنرانی و ارائه گزارش عملکرد دادگستری استان، نسبت به برپایی میز خدمت اقدام می نمایند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 969917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟