حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) نمونه ای بارز از محبان اهل بیت(ع) بود

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر علی عابدی گفت: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) نمونه ای بارز از محبان اهل بیت علیهم الاسلام و از نیکوکاران نامدار است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) تاکید داشت شیرین ترین راه زندگی ما همین دعا خواندن و دعا کردن است و ایشان همیشه دعا کمیل و دعا ابوحمزه را در مسجد جامع عتیق اصفهان برگزار می‌کرد.

وی افزود: موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان، کارهای خیر متعددی از جمله تاسیس انجمن خیریه ام اس اصفهان که با هدف اهدای آرامش و حمایت بیماران است انجام داده است.

همچنین به کمک خیرین متعدد موسسه آموزشی ابابصیر را نیز تاسیس نمود که این موسسه بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی افراد کم بینا و نابینا است.

  دکتر عابدی ادامه داد: ایشان فردی دغدغه مند بود و از جمله اقدامات ایشان در زمینه خدمات اجتماعی، تاسیس انجمن مددکاری امام زمان(عج)، تاسیس خیریه و همیاری جهیزیه صاحب الزمان(عج)، تاسیس بنیاد خیریه راهبری آلا می باشد.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) افزود: تربیت نیروی کارآمد در جهت تبلیغ دین و قرآن از اهمیت ویژه ای برای ایشان برخوردار بود لذا ایشان به تاسیس مراکز آموزشی و تربیتی متعدد از جمله: مشارکت در تاسیس و توسعه مدارس اسلامی احمدیه، بازسازی مدرسه علمیه میرزاحسین در اصفهان، تاسیس مدرسه علمیه صاحب الامر، تاسیس دارالقرآن کریم اصفهان و هشت مدرسه و تاسیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان می باشد که تا کنون هزاران دانشجوی معلم و مبلغ در این دانشگاه نورانی تحصیل کرده اند و منشا خدمات شایانی برای کشور عزیزمان ایران و جهان اسلام شده اند.

رهبر معظم حاصل مجموعه خدمات ایشان یعنی دانشگاه معارف قرآن و عترت را "قله کارهای مرحوم آقای مظاهری "دانستند.

روح پاک این عالم والامقام با ائمه اطهار علیه السلام محشور باد، انشالله این راه ماندگار است و مسیر ایشان ادامه پیدا خواهد کرد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 966051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟