پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

دکتر علی عابدی اظهار داشت: این دانشگاه بدون کنکور در مقطع کارشناسی در رشته های مشاوره، علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و علوم تربیتی دانشجو می پذیرد. 

وی افرود: شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه به شرح زیر می باشد:

دارا بودن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید یا دیپلم نظام جدید (633) و همچنین ثبت نام در سایت سنجش از شرایط ثبت نام در این مقطع می باشد.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب رشته برای افرادی که در کنکور شرکت نموده اند تا روز دوشنبه 1402/06/06 و برای افرادی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام می نمایند تا روز پنج شنبه 1402/06/09 ادامه دارد.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: از آنجایی که این دانشگاه رسالت خود را بر پایه تبلیغ آموزش قرآن و عترت بنا نهاده است اما در کنار رشته های قرآنی، رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره، حقوق را نیز تدریس می‌کند و از جمله رشته هایی است که دانشجویان علاقه زیادی به آن ها دارند.

وی ادامه داد: همچنین در این دانشگاه محیطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند در آرامش به ادامه تحصیل بپردازند و دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار نیز در این دانشگاه فراهم شده است.

دکتر عابدی تاکید کرد: انشالله دانشجویان بتوانند با تلاش و کوشش در این رشته ها به درجات بالای علمی برسند.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه عدد 5 را به شماره 09130913214 ارسال نمایند و مراحل ثبت نام خود را طی نمایند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 923301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟