آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود در سال تحصیلی ۱۴۰۲

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در هفته اول برگزاری کلاس های ورودی های مقطع کارشناسی آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود با حضور ریاست محترم هیئت امنا در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار گردید.

دکتر علی عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: این دانشگاه جزو دانشگاه های غیر دولتی است که دانشکده نیست و دانشگاه می باشد و همچنین دانشجویان مدرک رسمی از وزارت علوم دریافت می کنند.

دانشگاه قرآن وعترتوی ادامه داد: رشته های مختلفی اعم از علوم قرآن و حدیث، روانشناسی٫ مشاوره٫ حقوق٫ علوم تربیتی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می گردد.

وی هدف از تأسیس این دانشگاه را تربیت مبلغ معارف قرآن و عترت(ع) بیان کرد و گفت: همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا نیرو های مبلغ را در همه حوزه‌ ها تربیت کنیم و این نیروها بتوانند به جامعه خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی رئیس هیات امنا دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن تبریک دوره جدید تحصیلی به دانشجویان اظهار داشت: این دانشگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری تاسیس شده است و در ابتدا دارالقرآن بوده و سپس به دانشگاه تبدیل شده است و جزو دانشگاه های برتر می باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان باید از جهت علمی و معنوی پر تلاش باشند و از این فرصت بهره مند شوند و دانشگاه را محور اخلاق بدانند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 940373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟