آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان در دادگستری گرگان

حیدر آسیابی از آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان در دادگستری گرگان خبر داد و اظهار کرد: همه شعب اجرای احکام کیفری و یک پلیس اجرای احکام در قالب مجتمع در ساختمان دادگستری گرگان واقع در میدان وحدت (شهرداری)، خیابان شهید بهشتی مستقر شده و پاسخگوی مراجعان است.

رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی‌ها خواست: برای جلوگیری از شلوغی این شعب و پاسخگویی بهتر کارکنان، پیش از مراجعه به واحدهای اجرای احکام، اینترنتی نوبت بگیرند.

وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.adliran.ir قسمت سامانه نوبت دهی قضائی مراجعه کنند و یا برای دریافت نوبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی که از ساعت ۰۷:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴:۳۰ دقیقه عصر باز هستند، مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با نوبت گیری اینترنتی، افراد در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده‌هایشان مراجعه می‌کنند و همکاران اجرای احکام نیز، از آنجا که مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند، پرونده هر فرد را از قبل، آماده و مطالعه می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد.

آسیابی تاکید کرد: کسانی که نوبت اینترنتی بگیرند در اولویت پاسخگویی شعب اجرای احکام هستند.

تا پیش از این، دادگاه‌های کیفری یک استان و کیفری ۲ گرگان و واحدهای اجرای احکام کیفری در ۲ ساختمان جداگانه مستقر بودند که این موضوع، رفت و آمد مردم و ارسال پرونده‌های کیفری بین دو ساختمان را با معضل جدی مواجه و سبب شلوغی زیاد دادسرای گرگان شده بود.

ماهانه حداقل ۶ هزار نفر به شعب اجرای احکام کیفری گرگان مراجعه می‌کنند.

زواریی/گلستان

کدخبر: 962258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟