دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم یزد

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این بازدید، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در کرمان، گفت:‌ در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، ملاقات مردمی ویژه مقام های قضایی و مدیران کل دستگاه های تابعه به قوه قضاییه در استان یزد طی دو روز صورت پذیرفت و با حضور و مشارکت 45 نفر مقام قضایی از سراسر استان، ضمن استماع مشکلات مراجعین، دستور مقتضی جهت حل و رفع مشکلات مردم در چارچوب قوانین و مقررات صادر شد.

وی افزود:‌ بیشترین موضوع های مورد طرح و درخواست مردم، تقاضای تسریع در رسیدگی و صدور حکم، تسریع در ارائه نظریه کارشناسی و موضوعات مرتبط دعاوی خانواده است که تلاش شد در چارچوب موازین و در حد مقدورات قانونی برای حل مشکلات آنان اقدام شود.

دهشیری از آزادی 63 نفر زندانی در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در اجرای منویات رئیس قوه قضاییه، به تعداد سال های عمر پربرکت حاج قاسم سلیمانی، با استفاده از تأسیسات ارفاقی، مرخصی منتهی به پایان حبس، آزادی مشروط و ... 63 نفر زندانی در استان یزد آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد:‌ با احراز شرایط قانونی، به تعداد 25 نفر زندانی زن نیز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر، مرخصی اعطا شد.

در 9 ماهه سال جاری، مسئولان قضایی استان یزد با 45 هزار و 621 نفر ملاقات کردند.

این برنامه درحاشیه همایش بصیرتی مقاومت و ولایتمداری به مناسبت سالگردو شهید سلیمانی و گرامی داشت شهدای مقاومت در مسجد امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 960885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟