نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به دانشگاه فرهنگیان/ هدایت منابع خیری در مسیر حل مسائل دانشگاه

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی گزارش عملکرد دانشگاه فرهنگیان استان و طرح های تحولی پیشنهادی دانشگاه برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه، با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در پیشرفت و تعالی کشور گفت: این دانشگاه به دلیل ماموریت های ویژه در امر تربیت معلم و به تبع آن آینده سازان کشور، نسبت به سایر دانشگاه ها متمایز و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فاطمی در ادامه به برخی مسائل و مطالبات دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه ها و دانشگاه های استان باید تعامل و همراهی های لازم جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این دانشگاه را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به لزوم توسعه و بهبود فضای این دانشگاه، اظهارکرد: با توجه به هزینه های بالای ساخت فضاهای دانشگاهی و فرایند طولانی آن، بهره مندی از فضاهای مناسب موجود در استان درستورکار قرار گیرد.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به لزوم هدایت منابع خیری جهت حل مسائل سخت افزاری مربوط به دانشگاه فرهنگیان، گفت: در این راستا نشست مشترکی با خیرین حوزه آموزش و پرورش برگزار و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 952957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟