لرستان در فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام پیشگام است/ وجود بیش از ۸۰ هزار پروژه ناتمام در کشور

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز چهارشنبه، هشتم آذرماه در بازدید از ساختمان نیمه‌تمام استانداری لرستان، افزود: امروز به منظور بازدید از چندین پروژه عمرانی و تعیین تکلیف پادگان ۰۷ به لرستان سفر کردم.

وی با بیان اینکه ساختمان ناتمام استانداری لرستان از سال ۹۱ کلنگ‌زنی شده و هم‌اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نبود اعتبار عملیات اجرایی این پروژه متوقف شده و سال‌های سال راکد مانده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه حیف است پروژه ساختمان نیمه‌تمام استانداری لرستان متوقف بماند، اضافه کرد: چنانچه امکان داشته باشد با سازمان برنامه و بودجه صحبت شود و یک مبلغی را  برای فعال کردن این پروژه درنظر بگیرند. همچنین از محل مولدسازی می‌توان  این ساختمان را به سرانجام رساند.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: خیلی از کارهای اصلی این ساختمان نیمه‌تمام استانداری لرستان انجام شده و چنانچه اعتباری تخصیص داده شود تا کمتر از یکسال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام لرستان فعال شده‌اند و یکی از استان‌های پیشگام در فعال شدن پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه متاسفانه در کشور خیلی از پروژه‌ها که بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما متوقف شده‌اند؛ البته در لرستان پروژه‌هایی از این دست کم داریم، یادآور شد: در کشور بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که  تکمیل آنها مبلغ هنگفتی را می‌طلبد.

جمالی‌نژاد گفت: در لرستان پروژه‌های نیمه‌تمام اندک هستند که امیدواریم با تخصیص اعتبار بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 950891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟