پروژه های عمرانی کشور با قدرت درحال اجراست

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، مهدی جمالی نژاد عصر پنج‌شنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در سال‌های اخیر وقوع حوادث مختلف در کشور باعث ایجاد فشارهای اقتصادی بسیاری شده که تحریم های دشمنان نیز باعث تشدید آنان شده است اما با تلاش های صورت گرفته هیچ پروژه عمرانی در کشور متوقف نشده است بلکه تمامی آنان با سرعت بالایی در حال اجرا هستند.

وی افزود: پروژه های عمرانی در سطح کشور بصورت هفتگی در حال افتتاح هستند که فقط در هفته دولت ١٨ هزار پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد و در دهه فجر سال گذشته نیز بیش از ٣٠ هزار پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ١٠٠ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره برداری رسیده است.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: بیش از ١۶٠ هزار واحد مسکونی در کشور به همت بنیاد مسکن بدلیل وقوع سیل و زلزله های مختلف در کشور و بیش از ۴٠ هزار پروژه نیز به همت بسیج سازندگی در این راستا احداث شده است.

جمالی نژاد در ادامه اشاره ای به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور داشت و با بیان اینکه مردم حضور گسترده ای در انتخابات داشته اند گفت: در این دوره ٢٢۵ هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستا و بیش از ۵٢ هزار نفر برای انتخابات شوراهای شهر کاندیدا شدند که در روز ١۴ مرداد همزمان با تحلیف رئیس جمهور جدید، شوراهای جدید شهر و روستا نیز آغاز به کار خواهند کرد که امیدواریم در این دوره شاهد آبادانی هرچه بیشتر شهرها و روستاها باشیم.

وی انتظاراتی نیز از شورای جدید شهر کرمانشاه داشت و با بیان اینکه این اعضاء باید خادم مردم باشند و زمینه آبادانی شهر کرمانشاه را فراهم کند تأکید کرد: لیاقت مردم کرمانشاه بیش از این‌هاست که باید همه در خدمت به مردم پیش قدم باشیم.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه کرمانشاه در جمع ٩ کلان‌شهر کشور قرار گرفته است خاطرنشان کرد: اکنون می‌توان از اعتبارات مخصوص کلان‌شهرها برای آبادانی کرمانشاه استفاده کرد و امیدواریم در سال‌های پیش رو شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کرمانشاه باشیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 701690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟