ساخت مسکن محرومان اولویت بسیج سازندگی

به گزارش رکنا ازقزوین،  سرهنگ مهدی صادق پور در رویداد حمپا که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال برگزار شد گفت: در راستای کاهش تتش آبی در روستاها و تامین آب شرب روستایی وارد کار شدیم و ساخت  مجتمع های آبرسانی در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: توجه به ایجاد اشتغال و کارآفرینی از اولویت های سازمان بسیج سازندگی است و ۲۰ قشر تخصصی بسیج اقدامات موثری با محور مردم اجرایی کرده اند.

صادق پور افزود: در استان قزوین ۱۴۰۰ گروه جهادی شکل گرفته که ۲۰۳ گروه بانوان، ۲۵ گروه پزشکی، ۵۶۲ قشر محلی فعال شده و تاکنون ۴۸ هزار مورد ویزیت رایگان و توزیع ۴۸ هزار قلم دارو نیز انجام شده است.

وی افزود: در کمک‌ مومنانه که یکی از شاخص های فعالیت بسیج است که امسال ۱۰ هزار بسته معیشتی  و ۱۷۹ مورد جهیزیه و ۲۴۹ مورد لوازم خانگی توزیع و ۳۲۱ مورد نیز اهدای خون انجام شده است.

صادق پور افزود: یکی از اولویت های ما شکل گیری محلات اسلامی است که ساخت مسکن در این راستا شکل گرفته و ۱۵ واحد مسکونی را بهسازی و مرمت کرده ایم و تاکنون ۲۰۰ خانه را تحویل دادیم و ۴۰ واحد در حسن آباد کلج با متراژ ۶۰ متر در دست اجراست.

وی گفت: ۴۹۹ طرح بسیج سازندگی در دست اجراست و ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری و یک هزار میلیارد تومان برای آبرسانی هزینه خواهد شد.

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 948948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟