رسیدگی به مشکلات قضایی 200 زندانی یاسوجی

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ در راستای برنامه های کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به مشکلات و مطالبات قضایی زندانیان سید علی ملک حسینی به همراه مدیر کل زندان های استان ، معاونین دادسرا و تعدادی از قضات شعبات مختلف با حضور در اندرزگاه های مختلف زندان یاسوج با 200 نفر از زندانیان دیدارو گفتگو کردند.

سید علی ملک حسینی در حین دیدار با زندانیان با اشاره به اینکه هدف ما از زندانی کردن افراد اجرای قانون و نظم و امنیت به جامعه است، افزود: هر چند از زندانی شدن افراد خرسند نیستیم ولی برای امنیت جامعه و برخورد با اخلال گران نظم جامعه مجبور به برخورد قانونی با مخلان نظم اجتماع هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف زندانی کردن مجرمان، اصلاح و بازاجتماعی شدن فرد زندانی است لذا جا دارد تا زندانیان در بستر فراهم شده توسط همکاران ما در زندان از برنامه های فرهنگی و تربیتی بهره کافی را ببرند.

سید علی ملک حسینی عنوان کرد: ثمره این بازدیدها کاهش جمعیت کیفری و بررسی مشکلات زندانیان است تا با استفاده از ارفاقات قانونی بستر را برای آزادی یا مرخصی زندانیان واجدالشرایط فراهم کنیم.

 گفتنی است؛ در این بازدید دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب در فضایی آرام و صمیمی در اندرزگاه ها حاضر شده و در جمع زندانیان با سعه صدر مشکلات و مطالبات و درخواست های قضائی آنان را گوش داده و نسبت به پیگیری موارد معنونه دستورات لازم را صادر کردند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 936408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟