همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند/ از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد

به گزارش رکنا از لرستان ؛ فرهاد زیویار در دیداری صمیمی با رئیس و اعضای انجمن نابینایان و کم بینایان استان ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از انجمن نابینایان استان و بررسی مشکلات آنان بر ضرورت حمایت بیش از پیش از این قشر برای حضور بیشتر روشندلان در جامعه تاکید کرد و گفت: معتقدم که تک تک نابینایان همچون دیگر خواهران و برادران ما عضوی از اعضای جامعه هستند و ما از هیچ تلاشی جهت رفاه روشندلان دریغ نخواهیم کرد زیرا  همه شهروندان باید به صورت عادلانه از حقوق اجتماعی و سایر خدمات عمومی برخوردار باشند.

استاندار لرستان با اشاره به این مطلب که مجموعه مدیریت استان هیچ تبعیضی را میان شهروندان نمی پذیرد، خاطر نشان کرد: به همین علت تاکید می کنم با مشورت گرفتن از اعضای انجمن نابینایان استان راهکارهایی به منظور رفاه و حضور بیشتر روشندلان در همه حوزه ها و به ویژه حوزه های فرهنگی و ورزشی تعریف کرده و اجرا کنیم.

در این جلسه گزارشی از عملکرد انجمن و موفقیت های کسب شده در سطح کشور توسط رئیس انجمن به استاندار لرستان ارائه شد و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان لرستان در این دیدار ضمن برشمردن مشکلات و دغدغه های پیش روی نابینایان خواستار رسیدگی به آنها شد و استاندار لرستان ضمن قول مساعد به اعضای انجمن،  بصورت تلفنی با برخی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان خواستار رسیدگی، پیگیری و حل مشکلات روشندلان استان شد.

این نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان،مدیر کل بازرسی ، رسیدگی به شکایات استانداری و مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 929884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟