شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با ابزار سرمایه انسانی، انتقال دهنده ارزش‌ها،سنت ها ،دانش و هنجارهای جامعه است

 به گزارش رکنا از لرستان؛  فرهاد زیویار  با بیان اینکه هر نهادی باید منبعث از بطن جامعه و مطابق با نیازها و خواسته‌های آن باشد گفت: خیلی از نهادها قبل از انقلاب اسلامی وارداتی بودند و تا خود را با نیازها و درخواست‌ها و مطالبات مردم منطبق کردند چند دهه طول کشید و در این مدت حتی بعضی از نهادها از دستور کار خارج، برخی از آنها با تغییر و تحول اساسی مواجه و یا در نهاد دیگری ادغام شده اند.

استاندار لرستان افزود : به عنوان مثال دانشگاه قبل از انقلاب، نهادی در قالب یونیورسیتی بود که بعد از انقلاب اسلامی با ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها تغییرات اساسی در آن به وجود آمده است.

زیویار با بیان اهمیت و ضرورت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این تشکیلات ضرورت آن برای هماهنگی تبلیغات لازم است تا با اقدام تشکیلاتی پا به کار و پیش قدم شوند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نحوی با ابزار سرمایه انسانی و مردم به عنوان اصلی‌ترین سرمایه که در متن جامعه وجود دارند مورد پردازش قرار دهند و انتقال دهنده ارزش‌ها، دانش، سنت و هنجارهای جامعه باشند .

استاندار لرستان با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمنان نظام اسلامی با انقلاب اسلامی گفت:  یکی از سدهای فولادی که در مقابل این جنگ ترکیبی ظرفیت های خود را به عنوان سپر قرار می‌دهد، سازمان تبلیغات اسلامی است.

در ادامه استاندار لرستان ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در خصوص رفع مشکلات،  پیگیری هزینه ها ،امور مالی  و ساختمان اداری آن قول همکاری و مساعدت داد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 927637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟