ضرورت پیوست رسانه‌ای برای طرح های لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ احسان یاوری در اینباره گفت: امروزه رسانه، عرصه آرایش جنگی و ممکن است آسیب سربازان و نیروهای فعال در این حوزه بیش از آسیب‌های جنگ سخت باشد اما هر چقدر حمله دشمن سنگین‌تر می‌شود اقشار مختلف مردم به هم‌ پیوسته‌تر می‌شوند؛ همچنان که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس هرجا فشار دشمن بیشتر می‌شد مردم بیشتر درکنار هم قرار می‌گرفتند.
معاون سیاسی استاندار لرستان با بیان اینکه زمانی که عملیات رسانه‌های معاند بیشتر می‌شود سرمایه اجتماعی کاهش  می یابد افزود: همان‌گونه که در زمان عملیات سخت، اتاق جنگ فعال می شود، شورای اطلاع‌رسانی استان نیز اتاق فرماندهی عملیات رسانه‌ای دولت در جنگ نوین و جنگ رسانه‌ای است.
 یاوری بر مردمی کردن جریان خبری تاکید کرد و افزود: در سیاست‌های ابلاغی دولت بر این اصل نیز تاکید شده که گروه‌های مردمی در جریان رسانه‌ای و گفتمان فرهنگی می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.
معاون استانداری لرستان با تاکید بر اهمیت پیوست رسانه‌ای برای طرح های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی لرستان گفت: تدابیری در نظر گرفته شود که تصویب پروژه‌ها در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان منوط به پیوست رسانه‌ای مورد تایید شورای اطلاع‌رسانی باشد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 916799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟