اهواز ، شهر بی دفاع / امید مردم در وعده های پوچ مسئولان شهری غرق می شود!+فیلم

به گزارش رکنا از خوزستان؛ بارندگی های امروز در اهواز همراه با رعد و برق و باد، موجب جاری شدن سیلاب در سطح معابر و اختلال در تردد و زندگی شهروندان شد.

آبگرفتگی و مشکل فاضلاب درحالی تبدیل به درد چندین ساله اهوازی ها شده، که معلوم نیست چه زمانی قرار است رنگ بهبودی به خود گرفته و سایه این بلایا از سر شهر محو شود.

یک شهروند اهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا ضمن انتقاد از مسئولین گفت: آقایان مسئول چرا فکری به حال اسفناک اهواز نمی‌کنید؟

وی به تخصیص اعتبارات ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: این همه پول کجا می‌رود؟ آیا با اعتبارات ملی و استانی و اعتباراتی که مقام معظم رهبری برای فاضلاب اهواز اختصاص داده بود، نمی‌توان این مشکلات را حل کرد یا به حداقل رساند؟

شهروند دیگری که فاضلاب و آب باران به خانه‌اش سرازیر شده بود، به خبرنگار رکنا گفت؛ مسئولین کجا هستند تا حال و روز ما را ببینند؟ زندگی ام به زیر آب رفته و هیچ کس پاسخگو نیست.

کم کاری مسئولین شهری در برطرف کردن مشکلات فاضلاب اهواز شکایت اصلی این خانواده بود.

به گزارش خبرنگار رکنا؛ مشکل فاضلاب اهواز سالهاست که دستاویز وعده های پوچ انتخاباتی شده است؛ این در حالی است که مردم خواستار وفای به عهد مسئولین پس از پایان کارزارهای انتخاباتی هستند.

قول و قرارهایی که فقط در روزهای انتخابات و در بزنگاه نشست و برخاست مسئولان بر کرسی مدیریت شعله هایش زبانه میکشد و با گذشت زمان آرام آرام رنگ خاموشی به خود می‌گیرد.

به امید آنکه آرزوی مردم اهواز در خواست و عزم مسئولین تجلی پیدا کند و گزارش های بعدی خبرنگاران از اقدامات جهادی و بهره برداری از طرح هایی باشد که فاضلاب و سیلاب را در خود ببلعد. ان شاءالله

علیرضا آزادی/خوزستان

کدخبر: 993953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علیرضا آزادی
آیا این خبر مفید بود؟