بازدید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نمایندگی رکنا در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ پیش از ظهر امروز دوشنبه ( 3بهمن ماه )سرهنگ مسعود طریفی ، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حضور در مجتمع مطبوعاتی اصفهان از دفتر پایگاه خبری رکنا در استان اصفهان بازدید به عمل آورد.

در ابتدای این دیدار آقای بهمن راعی گزارشی از فعالیت های این رسانه و پایگاه خبری ارائه نمود.

در ادامه سرهنگ طریفی ضمن قدردانی از رسانه‌ها در ارتقاء امنیت عمومی جامعه و تحقق عدالت اجتماعی بر نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی تاکید نمود و افزود:رسانه‌ها چشم بیدار و زبان گویای جامعه هستند و ارتباط تنگاتنگ پلیس با رسانه ها موجب تحقق برنامه‌های این نهاد می گردد.

طریفی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتقاء سطح زندگی و امنیت عمومی بر تلاش کارکنان این نهاد در تعامل دوسویه با خبرنگاران و مطبوعات و رسانه ها اشاره کرد و گفت : خبرگزاری پلیس یکی از ابزارهای رسانه های فرا جا می باشد که ارتباط تنگاتنگی با افراد جامعه و شهروندان در ارتقاء فرهنگ سازی و ترویج مسائل آموزشی و پیشگیری دارد.

 ایشان در ادامه خواستار هماهنگی بیش از پیش از رسانه ها با نیروی انتظامی جهت پیشبرد اهداف متعالی این نهاد شد و افزود: نیروی انتظامی از حضور خبرنگاران در انعکاس رویدادهای اجتماعی استقبال می کند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 863768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟