نشست اکیپ غواصی وزارت نیرو در منطقه مرکزی جنوب کشور برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس حسن ساسانی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان، در ابتدای این نشست با بیان اینکه وجود اکیپ های غواصی در صنعت آب یک ضرورت است، گفت: هدف اصلی تشکیل اکیپ غواصی ارائه خدمات و رفع مشکلات در تاسیسات آبی شرکت ها در مواقع لزوم است.

وی با تأکید بر آموزش افراد مستعد و علاقمند، افزود: انجام عملیات غواصی تخصصی در منابع آبی می تواند به کاهش هزینه ها منجر شود.

در ادامه این نشست، "مالک حسین زاده" دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق ضمن قدردانی از همه کسانی که در اکیپ غواصی تلاش می کنند، گفت: اکیپهای رسمی غواصی وزرات نیرو عملیات های جهادی را بر عهده دارند و با مساعدت های پدافند غیر عامل وزارت نیرو بحث های مرتبط با غواصی جدی تر دنبال می شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه جدید با فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: ما امروز نگاه جدی تری به حوزه عملیات غواصی و بحث های فنی پیرامون آن داریم.

حسین زاده با بیان اینکه آموزش، خرید تجهیزات و موارد مربوط به اکیپ های غواصی به صورت مستمر پیگیری می شود، گفت: امیدواریم  با وجود اکیپ غواصی شاهد کاهش زمان و هزینه های خدمات غواصی در مسائل مربوط به دریاچه های سدها، دریچه ها و تأسیسات آبی باشیم.

مهندس منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیرکل بحران استان اصفهان نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شرکت آب منطقه ای اصفهان و همه کسانی که در راستای اجرای مدیریت بحران تلاش می کنند، گفت: همکاری و هماهنگی در مدیریت بحران در کاهش اثرات حوادث غیر مترقبه تأثیر بسزایی دارد و سیستم ها با چابکسازی و آموزش می توانند در کنترل بحران ها با سازوکارهای اجرایی خود مؤثر عمل کنند.

ارائه گزارش توسط مهندس مجید نصر، مسئول اکیپ غواصی منطقه مرکزی جنوب کشور و بیان نقطه نظرات سایر حاضرین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

این نشست با هدف همکاری و مشارکت بیشتر مجموعه پدافند غیر عامل و هیأت های ورزشی شرکت و به منظور ساماندهی اکیپ های غواصی به میزبانی شرکت آب منطقه ای اصفهان امروز نهم مرداد ماه برگزار شد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 914755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟