ثبت نام هزار و۲۶۵ متقاضی مسکن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش رکنا از اردبیل، حیدری اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزارو ۲۶۵ نفر در سامانه وزارت راه و شهرسای نسبت به ثبت نام اقدام و از این تعداد ۶۱۴ نفر با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ارائه مدارک و تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی اقدام کرده اند.

وی اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط دارای سه فرزند و یا بیشتر می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir در بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: واگذاری زمین به متقاضیان ثبت نام کننده این طرح در اردبیل بخاطر کمبود زمین در نزدیکترین شهر به مرکز استان در شهر نمین برنامه ریزی شده است که در حال حاضر ۴۹۶ پرونده در این خصوص تشکیل و نسبت به ارائه مدارک و مراجعه حضوری اقدام کرده اند.

حیدری ادامه داد: در شهرستان‌های گرمی به تعداد ۱۴ متقاضی، پارس آباد به تعداد ۴۱ متقاضی، بیله سوار به تعداد ۱۲ متقاضی، خلخال به تعداد ۲۲ متقاضی و مشگین شهر به تعداد ۳۰ متقاضی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با مراجعه حضوری به ادارات نسبت به تشکیل پروند اقدام کرده اند.

وی افزود: اجرای این طرح با هدف افزایش جمعیت و ترغیت جوانان به ازدواج در دستور کار قرار گرفته و براساس این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان موظف است برای احداث این واحد‌ها زمین مورد نیاز را تامین کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشکیل پرونده ۴۵ از متقاضیان ۴ فرزندی با فرزندان زیر ۲۰ سال اشاره کرد و گفت: متقاضیانی که به دلیل استفاده از امکانات دولتی، فرم (ج) آن‌ها سبز نیست امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن، صرفا برای بار دوم و پس از تولد فرزند سوم و یا بیشتر بعد از تاریخ ۲۴/۸/۱۴۰۰ را دارند.

 

کدخبر: 908015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟