مساعدت ۲۰ میلیون تومانی مدیرکل بنیاد مسکن به دو خانواده نیازمند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، ناصر ظاهری ادامه داد: این طرح در ماه مبارک رمضان با توجه به شور و حالی که در شب ها و روزهای این ماه وجود دارد، رونق بیشتری دارد و تعداد بازدیدها افزایش می یابد و این افدام برای بازدید کننده و میزبان برکاتی دارد.

وی عنوان کرد: در این طرح، بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره)، با واقعیت هایی از مشکلات و موانع پیش روی مددجویان نیز مطلع شده و برای رفع آن اقدام می کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد اشتغال و مسکن دو نیاز و مشکل اساسی خانوادهای تحت حمایت است چراکه خانواده ای که درآمدی نداشته باشد، محتاج کمک دیگران است.

وی افزود: بدون مسکن نیز درآمد اندک خانواده های محروم صرف هزینه های سنگین اجاره منزل می شود از این رو تأمین مسکن و ایجاد اشتغال در توانمندسازی مددجویان تأثیر بسیار زیادی دارد و کمیته امداد استان قزوین با علم به این موضوع در سال جدید نهضت اشتغال و مسکن برای خانواده های تحت حمایت را برنامه ریزی کرده است.

در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بنیاد مسکن برای محرومیت زدایی خدماتی را به خانواده های محروم ارائه می کند که شامل کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی است.

اصغر گونجی یادآورشد: یکی از ضرورت های زندگی تأمین مسکن است، بنیاد مسکن در تأمین مسکن محرومان با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارد و بر استمرار و تقویت این همکاری ها برای ارتقای زندگی نیازمندان تأکید دارد.

در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین برای حل مشکل ودیعه مسکن این دو خانواده، مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای هر خانواده اهدا کرد.

 

کدخبر: 773695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟