کاهش ۲۶ درصدی تلفات جاده‌ای در همدان

به گزارش رکنا از همدان، جواد نگاهداری گفت: بنا بر آمار اعلامی از سوی پلیس راه کشور و سازمان پزشکی قانونی، استان همدان با کاهش ۲۶ درصدی تلفات جاده ای در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ جزء چهار استان برتر کشور در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شد

نگاهداری تصریح کرد: راهداری استان با همکاری و تعامل بسیار سازنده با پلیس راه در زمینه شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز موفق به کاهش ۲۶ درصدی تصافادت و تلفات جاده ای شد، این تعامل و همکاری ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد اولویت و برنامه اصلی راهداری استان همدان به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جاده ای می باشد که این مهم جز با تلاش های جهادی،تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز و فرهنگ سازی رانندگی ایمن محقق نخواهد شد.

نگاهداری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ پنجاه و دو نقطه پرتصادف و دارای تصادف جدید در محورهای استان همدان شناسایی و مصوب شده است که عملیات آشکار سازی این ۵۲ نقطه نیز با نصب تابلو و علائم، شیار لرزاننده و... انجام شده است که امیدواریم در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این نقاط تا پایان سال بطور کامل رفع شود.

لازم به ذکر است استان همدان در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با کسب رتبه سوم جزء استانهای برتر کشور در بحث کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شد.

 

کدخبر: 906810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟