راه اندازی اکیپ های مروجین مصرف بهینه آب درهمدان

به گزارش رکنا در استان همدان، فرهاد بختیاری فر در مراسم مانورخودرویی اکیپ های مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب، با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفاظت از منابع آب شرب و جلو گیری از مصارف غیر ضرور انجام شده است،گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و کاهش منابع آبی در سالهای اخیر، راه اندازی تیم های آگاهی دهنده همراه با اخطار به مشترکین بدمصرف در سطح شهر را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه این اکیپ ها شامل خودروهایی با آرم مروجین فرهنگ مصرف بهینه آب با همکاری تعدادی از پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان همدان و در سطح شهر همدان  اقدام به گشت زنی می‌نمایند، اظهارداشت: هدف از راه اندازی این گروه، فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور مصرف بهینه آب می باشد.

بختیاری فرهمچنین خاطرنشان کرد: اکیپ مروجین آب در صورت مشاهده مصارف غیرضروری و اسراف آب توسط شهروندان اعم از شستشوها و استفاده از آب شرب در ساخت و سازها و غیره به صورت مرحله ای اقدام به تذکر لسانی، اخطار کتبی و درصورت عدم توجه مشترک مذکور به اخطارها، اقدام به قطع آب و یا جمع‌آوری انشعاب این مشترکان خواهند کرد.

وی بار دیگر ضمن دعوت از مردم استان همدان به منظور رعایت الگوی مصرف آب برای گذر از بحران کم‌آبی در سالجاری تصریح کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب انجام می شو

 

کدخبر: 776349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟