دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) هشترود  افتتاح می شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضا توری با اعلام این خبر افزود: با اتمام کلیه مراحل راه اندازی دستگاه سی تی اسکن و اخذ تائیدیه سازمان انرژی اتمی و گذراندن آموزش‌های لازم توسط کادر پزشکی و کارشناسان بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود ، انشالله روز سه شنبه   به مناسبت  گرامیداشت سوم خرداد و  عملیات غرور آفرین" بیت المقدس" و آزاد سازی خرم شهر عزیز از دست متجاوزان شاهد افتتاح دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) خواهیم بود .    

وی ادامه داد: با راه اندازی و بهره برداری از این دستگاه ،  اهالی محترم شهرهای هشترود و چار اویماق و روستاهای تابعه و شهر های همجوار   و مسافران محترم که در اتوبان پیامبر اعظم در حال تردد هستند می توانند  از خدمات این دستگاه در صورت نیاز برخوردار شوند .

وی در ادامه به افتتاح  پل روستای آغجه رود اشاره کرد و افزود: این پل که در سال ۹۵ در اثر سیل تخریب شده بود به مناسبت گرامیداشت  سوم خرداد  به بهره برداری خواهد رسید .

توری تصریح کرد: مابقی پل های تخریبی  چندین روستای دیگر که  در این مسیرقرار دارند  و   در اثر سیل سال ۹۵  از بین رفته بودند  در حال مرمت وبازسازی می باشند که بعد از اتمام کار تعمیر و بازسازی،      در اولین فرصت،  کار بهره برداری از این پلها نیز شروع خواهد شد. 

فرماندار هشترود افتتاح آسفالت راه های روستایی بزوجیق ، دربند ، طمطراق، عرقطو و دهلان  را از دیگر پروژه‌ های قابل افتتاح عنوان کرد و افزود:   آغاز روکش آسفالت هشترود _ قره چمن نیز تا چند روز دیگر شروع خواهد شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 894680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟