وعده فرماندار هشترود عملی شد

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود ؛ چند ماهی می شد که فرماندار هشترود به مردم قول داده بودند که به خاطر نیاز شدید مردم منطقه هشترود وچاراویماق وبخش های وابسته وروستاهای همجوار به دستگاه سی تی اسکن  این دستگاه به زودی د بیمارستان امام حسین‌(ع) هشترود نصب خواهد شد.

بالاخره  وعده فرماندار عملی شد و دستگاه سی تی اسکن عصر روز دوشنبه وارد بیمارستان امام حسین (ع) این شهر شد.

علی رضا توری فرماندار هشترود در حاشیه تخلیه بار سی تی اسکن در محوطه بیمارستان به خبرنگار رکنا در هشترود  گفت:  به حول وقوه الهی و بنا به قولی که به‌ مردم ولایت مدار هشترود وروستاهای همجوار وعده داده بودیم با پیگیری هایی که انجام گرفت. بالاخره این دستگاه وارد بیمارستان هشترود شد.

 

توری اضافه کرد:کار نصب و راه اندازی این دستگاه در عرض ۲۰روز به اتمام می رسد  و در اختیار بیماران وافراد نیازمند خواهد بود .

به دنبال این کار ارزشمند فرماندار هشترود سیل پیام‌های تقدیر وتشکر از فرماندار هشترود به خبرنگار رکنا در هشترود ارسال شد که بیش از هزاران نفر با ابراز خوشحالی از کار خوب فرماندار از تلاشهای شبانه روزی این مسئول انقلابی و دوست دار مردم تقدیر وتشکر کردند.

 

در یکی از این پیام‌ها آمده است: با توجه به اینکه شهرهشترود در نزدیکی بزرگراه پیامبر اعظم (ص) و همچنین تنهاترین شهرستانی است   که جاده ترانزیتی مراغه هشترود و روستاهای همجوار به آن بیمارستان دسترسی دارند .اهالی شهرستان چاراویماق وروستاهای همجوار وبخش های تابعه وهمچنین روستاهای خود شهرستان وبخش های تابعه مجبور بودند با صرف هزینه بسیار به شهرهای تبریز-مراغه -میانه برای سی تی اسکن بروند با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان امام حسین ع هشترود این مشکلات حل می‌شود ومردم دیگر نیاز نیست با هزینه کرد بسیار راهی شهرهای دیگر شوند.

 

کدخبر: 792208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟