به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این رابطه بیان داشت: ۴۰ پروژه عمرانی با حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته بسیج سازندگی در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت : احداث مسکن محرومان، کلنگ‌زنی و افتتاح طرح آب شرب و کانال آب‌بر از اقدامات مهم بسیج سازندگی لرستان در هفته بسیج خواهد بودو با توجه به اینکه ۲۹۰۰ گروه جهادی در لرستان فعالیت می‌کنند، ۱۰۲۰ گروه جهادی با حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ جهادگر همزمان با هفته بسیج سازندگی در مناطق محروم اقدام به خدمت‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ جهانبخش بیان کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه توسط ۸۵۰ صندوق با هدف ایجاد اشتغال روستایی در مناطق محروم لرستان پرداخت شده است.

وی گفت : ساخت ۱۰ مسجد و ۳۰۰ واحد مسکونی و تعمیر ۴۰۰ خانه محرومان انجام و ۷۶ کیلومتر کانال آب‌بر افتتاح می‌شود، همچنین آب‌رسانی به ۱۲۵ روستا در دست اقدام بوده که ۲۲ مورد به اتمام رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اختتامیه این مراسم با حضور رئیس سازمان و خانواده شهید امنیت روح‌الله عجمیان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 890762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟