خدمت به محرومین از اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به انتخاب نقاط برگزاری اردوی جهادی فوق تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی در لرستان اظهار داشت: در لرستان نقاط محروم زیادی داریم که ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنها حائز اهمیت است.

وی افزود: بنیاد خیریه نورآوران سلامت هر نقطه ای از استان را برای ارائه خدمات جهادی انتخاب کند با آن‌ها همکاری خواهیم کرد و زیرساخت‌ها و خدمات موردنیاز آن‌ها توسط دانشگاه و سایر دستگاه‌های مربوطه فراهم خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه، دانشگاه، طی یک سال گذشته در حوزه دندانپزشکی خدمات جهادی در مناطق مختلف استان لرستان برگزار میکند، گفت: در این زمینه در استان لرستان اردوهای جهادی رایگان چند روزه برگزار می‌شود که با شما همکاری خواهند کرد.

دکتر مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست اظهار داشت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت قرار است در لرستان پس از یک دهه برای بار دوم این اردوی جهادی را برگزار کنند.

وی افزود: اردوی جهادی فوق تخصصی این بنیاد در زمینه خدمات تخصصی چشم پزشکی و دندانپزشکی در چند نقطه محروم استان این اردو را برگزار خواهد کرد و زمان آن بعد از ماه مبارک رمضان و به مدت ۹۰ روز است که خدمات جراحی و تخصصی  چشم پزشکی و دندانپزشکی را ارائه خواهد داد.

دکتر کوشکی ادامه داد: چند نقطه محروم در شهرستانهای مختلف استان برای برگزاری این اردوی جهادی پیشنهاد شده که در حال بررسی این نقاط هستند که در نهایت نقاط مناسب انتخاب خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: معاونت بهداشت در راستای برگزاری این اردو در محل استقرار این اردو همکاری خواهد کرد.

دکتر کوشکی افزود: فراهم کردن زیرساخت ها با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و معرفی بیماران با کمک دستگاه کمیته امداد و بهزیستی، آموزش و پرورش برای شناسایی دانش آموزان محروم و امور عشایری انجام خواهد شد.

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 870152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟