وجود ۹۷۶ پروژه عمرانی در لرستان/ بسیاری از پروژه‌ها فعال شده‌اند

به گزارش رکنا از لرستان، احمدرضا دالوند در همایش روز شوراها که در سالن دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد اظهارداشت: شوراها از جایگاه مهمی برخورداراند و اعضای شوراها با همفکری و مشورت برای پیشرفت و آبادانی در شهر و روستا تلاش می‌کنند.

وی افزود: شورای شهر بروجرد برای شهری آباد و زیبا برنامه‌ریزی کرده‌اند که تاکنون رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است و باید تلاش کرد تا در راستای توسعه شهرها، مشارکت مردمی افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها تصریح کرد: شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه باشد که باید شوراها به این ظرفیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دالوند بیان کرد: در سطح استان لرستان ۹۷۶ پروژه عمرانی وجود داشت که برخی از آنها غیر فعال بودند که با برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از آنها فعال شده است.

وی کم بودن عمر مدیریت شهرداری را یکی از مشکلات در حوزه شهرداری‌ها دانست و افزود: لازم است که شوراها به این مهم توجه داشته باشند چرا که این موضوع به یک چالش تبدیل شده است.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: توانمندسازی و هوشمندسازی شهرداری استان از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهارداشت: شهرداری برای تامین منافع مردم تلاش‌های زیادی انجام داده و طی این مدت اقداماتی توسط شورا و شهرداری صورت گرفته که تفکر جهادی به خوبی مشاهده می‌شود.

وی افزود: مشورت کردن سبب می‌شود تا کارها به بهترین شکل پیش رود و امروز مشاهده می‌کنیم که با همفکری شورا و شهرداری، بروجرد در مسیر آبادانی قرار گرفته است البته شوراها می‌توانند برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها از نظرات مردم هم استفاده نمایند که قطعا نتایج خوبی را به همراه دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز پروژه‌هایی از جمله افتتاح شهرداری ناحیه جهان‌آباد، افتتاح پروژه گردشگری تپه چغا که یکی از شاخص‌های اقدامات مهم و تلاش شورای و شهرداری است و این تصویر زیبا محصول تعامل و هم‌اندیشی مبتنی بر مصالح نظام و منافع مردم و محصول این تعاملات، رضایتمندی مردم است.

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 890121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟