مسائل فرهنگی جزء لاینفک اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان است

به گزارش رکنا از ایلام : ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در نشست شورای فرهنگی وزارت نیرو در استان ایلام به تشریح و تبیین اقدامات فرهنگی صورت گرفته سال ۱۴۰۱ در این شرکت پرداخت.

 وی در این جلسه که با حضور مهاجری مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی ودینی برگزار شد گفت: ترویج سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری، تبلیغ مناسبت‌های ملی و مذهبی مصرف بهینه برق، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء ،توانمندی‌های علمی و فرهنگی فرزندان همکاران، ترویج سبک زندگی اسلامی و تقویت بنیان خانواده، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گسترش، ترویج و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازمانی، ترویج فرهنگی و سیره اهل بیت (ع) و... را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق دانست.

ناصری افزود: با توجه به اینکه یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان هستیم، باید اقدامات جاری توام با رویکردهای نوآورانه و تحت شرایط فعلی حوزه فرهنگی در جهت تاثیرپذیری هرچه بیشتر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: برپایی مراسم زیارت عاشورا با حضور روحانیون معظم و مداحان برجسته، مراسمات مختلف در مناسبت‌های مذهبی، راه‌اندازی موکب اربعین در مرز مهران، ارائه خدمات با اجرای میز خدمت در نماز جمعه تمامی شهرستان‌ها، توزیع آب و بسته‌های فرهنگی ارسالی از وزارتخانه در مرز مهران، برپایی دوره‌های جنگ شناختی و فریب رسانه‌ای، فعالیت‌های ورزشی مستمر همچون کوهنوردی، طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد امام(ره)، تجلیل از اعضاء ستاد اقامه نماز مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال ۱۴۰۱ در حوزه فرهنگ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شرکت می‌باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ماحصل فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت متبوع منجر به ارائه خدمات شایسته به مردم و هم‌چنین ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف باشد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 887956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟