پس انداز انرژی را به کودکان آموزش دهیم / کانون پرورش فکری با صنعت برق همراه است

به گزارش رکنا از ایلام؛ ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون آموزش و پرورش ایلام ضمن بیان این مطلب به اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان به عنوان آینده سازان سرزمین اسلامی مان اشاره کرد و گفت: کودکان با آموزش درست می توانند انرژی را برای آینده خود پس انداز کنند.

وی افزود: در استان ایلام شدت مصرف انرژی نسبت به استان های دیگر اندکی بیشتر است و این بررسی نشان می دهد ظرفیت مناسبی برای کاهش مصرف در استان وجود دارد.

ناصری ادامه داد: انرژی در ایران بالاترین یارانه را به خود اختصاص می دهد و همین امر باعث شده تا رفتار مصرفی نسبت به دیگر نقاط دنیا متفاوت باشد.

امیدی معاون آموزش و پرورش ایلام گفت: در  ایلام ۳۰۰ مکان آموزشی وجود دارد و در این اماکن ۱۶ هزار شعله لامپ وجود دارد که این ظرفیت مناسبی  برای مدیریت مصرف در بخش آموزش و پرورش است.

رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به ظرفیت هنر به عنوان زبان لطیف انتقال پیام و مفاهیم اشاره کرد و اظهار داشت: کانون در حوزه های نمایش عروسکی، برگزاری جشنواره های هنری و طرح همیار برق در کنار صنعت برق استان خواهد بود.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 852453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟