انعقاد تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیاردی بنیاد برکت با پارک علم و فناوری ایلام

 به گزارش رکنا از ایلام؛  محمد زارع روز چهارشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: بنیاد برکت عزم جدی در راستای حمایت از کسب و کارهای مولد و اشتغالزای مبتنی بر نوآوری و فناوری استان دارد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مراکز فناورانه و دانش بنیاد می‌تواند یک موتور محرک سریع جهت به چرخش درآوردن اقتصاد کشور و استان باشد، افزود: این تفاهم‌نامه ظرفیت گسترده‌ای جهت توسعه فناوری و کاربردی سازی علوم را فراهم سازد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) ایلام با بیان اینکه حمایت از مراکز دانش بنیاد می‌تواند به تحقق شعار سال نتیجه بخشد، تصریح کرد: حمایت بنیاد برکت از طرح‌ها در قالب پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه متناسب با میزان سرمایه گذاری مورد نیاز و یا مشارکت در طرح‌ها است.

زارع با اشاره به اینکه با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه میزان تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان استان افزایش یابد، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت این تفاهم‌نامه‌ همکاری را با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را در راستای منویات مقام معظم رهبری، تحقق سیاست‌های مد نظر ایشان و عمل به شعار سال ۱۴۰۲ و با هدف حمایت از هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک‌های علم و فناری به امضا می‌رساند.

وی در پایان تاکید کرد: بنیاد برکت در سال ۱۴۰۲ حمایت جدی از طرح‌های دانش‌محور در هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی را در دستور کار دارد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 887861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟