قرعه به نام رحیم شوقی درآمد /شهرداری جوان با چنته ای پر

به گزارش رکنا از گیلان، در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورا که عصر امروز در ساختمان شورا و با دستور جلسه بررسی رزومه داوطلبین احراز پست شهردار رشت و انتخاب شهردار رشت برگزار شد با ۱۰ رای از مجموع ۱۰ عضو حاضر در جلسه،  رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

پس از اعلام برنامه توسط دو کاندیدای احراز پست شهردار رشت ، انتخاب شهردار رشت در جلسه شورا انجام شد و از مجموع ۱۰ عضو حاضر در جلسه با ۱۰ رای موافق رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت پس از شمارش آرا و انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت اظهار کرد: از تمامی داوطلبینی که با ارسال رزومه و حضور در ساختمان شورا به ارائه برنامه پرداختند تشکر می کنم .

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه مراحل بعدی انتخاب شهردار رشت باید در وزارت کشور پیگیری شود افزود: رشت جزو کلانشهرها است و باید تایید نهایی انتخاب شهردار رشت توسط وزارت کشور انجام شود .

وی با تاکید به اینکه تمامی اعضای شورا همدل و همصدا شهردار رشت را انتخاب کردند بیان کرد: ان شاا شهردار منتخب رشت نیز قدردان این حمایت اعضای شورا باشد و با کار و تلاش شبانه روزی عقب ماندگی های شهر را برطرف کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حکم سرپرستی شهرداری رشت به زودی به اتمام می رسد گفت : با توجه به اینکه تا زمان صدور حکم شهردار رشت ، باید شهرداری توسط سرپرست اداره شود بنابراین ادامه فعالیت یوسف یزدانی را در جایگاه سرپرست شهرداری رشت به رای می گذارم .

با موافقت اعضای شورا ، یوسف یزدانی برای یک دوره مجدد تا زمان اعلام حکم نهایی شهردار رشت از سوی وزارت کشور، مجددا به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.

لازم به ذکر است رحیم شوقی فرزند شهید و در حال حاضر به عنوان مشاور استاندار گیلان مشغول فعالیت است .

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت 

کدخبر: 874711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟