قرارگاه اشتغال استان لرستان شروع بکار کرد

به گزارش رکنا از لرستان ، علی جهانی روز چهار شنبه پنج بهمن ماه در نخستین جلسه قرارگاه اشتغال استان با بیان اینکه با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال دستگاههای اجرایی  در سالجاری و تاکید مقام عالی وزارت بر نظارت ، پایش و تحقق آن ، اظهار داشت : مهمترین مسئله در طرحها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد نظارت و راست آزمایی است که در مرحله اول با هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی بصورت مجازی و در مرحله بعد با نظارت حضوری و مستقیم تمام طرحهایی که تسهیلات اشتغالزایی دریافت واقدام به ایجاد اشتغال کرده اند مورد ارزیابی قار خواهند گرفت .

وی افزود : قرارگاه اشتغال استان لرستان از روز شنبه 8 بهمن ماه تا 20 اسفند سالجاری همزمان با سراسر کشور کار نظارت بر تمام طرحها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد را بصورت میدانی و حضوری انجام می دهد .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه گزارش های ناظرین و بازرسین از طرحها جمع بندی می شود تصریح کرد : گزارش های دریافتی ایجاد شغل با سامانه جامع سانار که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی  است و کدملی‌های ثبت شده به عنوان شاغل‌شدگان سال 1401 مطابقت می شود .

جهانی خاطر نشان کرد : با توجه به گزارش دریافتی از سامانه رصد و اشتغال تعهد شده دستگاههای اجرایی در سالجاری این قرارگاه کمک می کند تا صحت و تعهد اشتغال ایجاد شده در استان را مورد ارزیابی قرار می دهد .

وی با اشاره به وضعیت بیکاری در استان تصریح کرد : همه ارگانها ، دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی بایستی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری جوان در استان کمک کنند .

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 864512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟