ایران موازنه قدرت دنیای غرب را به هم زده است

به گزارش رکنا از لرستان ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: راهبرد های انقلاب اسلامی متوازن بوده و با فطرت بشر مطابق بود؛ دنیای غرب انحصار علم را به دست گرفتند که به چپاول و غارت ملت ها بپردازند؛ هنر جوانان ما در عین حالی که تحریم هستیم و به منبع فیاض علم دست پیدا نکردیم، بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: کار سخت ما این است که از صفر شروع کردیم و این شروع ما جهشی محیر العقول داشته است؛امروز جنگ بر سر این است که مردم باشند یا نظام سلطه؛ امروز هژمونی آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه از بین رفته است.

سردار کشکولی گفت: مهمترین چالش ما حاکمیت دین و اسلام است، علم وحیانی بالاترین علم است زیرا هستی و خلق از آن خداوند متعال است و در جهان هیچ علمی بالاتر از آن نیست؛ عقلانیت در اسلام یکی از نکات مهم است، هرچه زمان می گذرد پیشروی انقلاب اسلامی بیشتر و سرعت بهتری دارد و دشمنان عقب نشینی می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط پارلمان اروپا، بیان کرد: در فتنه های مختلف دشمنان اقدام به توهین به اصول مترقی انقلاب اسلامی می‌کنند در حالی که ملت ایران بیدار است؛ یک قاعده جهانی وجود دارد که اگر کسی و حزبی به عنوان تروریست معرفی شد همه جهان حق دارند آن کشور در هرجا باشد با او برخورد کند؛ چرا ما در سوریه، عراق، خلیج فارس و... هستیم ولی غرب جرأت نداشته اند،پس این تروریستی اعلام کردن ها برای مخدوش کردن ذهن مردم و یک جنگ روانی است؛ این دشمنان در فتنه آنان در مهر و آبان دستاوردی برای آنان نداشت به این دلیل دست به این اقدامات زدند.

سردار کشکولی گفت: امروز گردهم جمع شده آیم که از نبوغ و علم جوانان عزیز کوهدشتی تجلیل کنیم، امروز آمریکا ودنیای غرب رو به افول و سقوط بوده و ما به سمت صعود در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در صنایع نظامی به اروپایی ها مشتری ما هستند، بیان کرد: اگر ما باورمان را برگردانیم، توانا خواهیم شد و از بدو انقلاب این روحیه در جوانان بروز کرده است ، در جمیع جهات علمی و تخصصی در رتبه های خوبی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران موازنه قدرت دنیای غرب را بهم زده است، گفت: نظام اسلامی می خواهد از تمام ظرفیت های خود استفاده کند، مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که دوران بزن درو تمام شده  و پشتوانه این سخنان فکر و ذهن جوانان علمی ما است.

مهدی زکی پور / لرستان

 

 

کدخبر: 864254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟