پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ هزار و ۳۵ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی در هشترود

به گزارش رکنا از هشترود ؛ رئیس اداره کاروتعاون  و رفاه اجتماعی این شهرستان  در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری  گفت: در طول ۹ ماه گذشته از سال جاری ادارات جهاد کشاورزی ۶ طرح پشتیبان به مبلغ ۱ میلیارد و ۵ میلیون تومان و برای ۱۵ طرح مستقل ۷۵۰ میلیون تومان ، صنعت ومعدن وتجارت ۱۴ طرح مبلغ ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان و ۶۴ طرح مستقل مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان ، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای ۴ طرح پشتیبان ، مبلغ ۴ صد و ۶۰ میلیون تومان و برای ۲۰ طرح مستقل مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ۴ طرح مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان و برای ۹ طرح مستقل ۴ صدو ۲۰ میلیون تومان می باشد. تسهیلات دریافت کرده اند.

مالک لطفی زاده ادامه داد: مجموع مبلغ مصوب که هم در کارگروه اشتغال در شهرستان و استان به تصویب رسیده است    ۷ میلیارد و ۸۰۰ صدو ۲۰ میلیون تومان است که  به بانک‌های عامل  جهت پرداخت معرفی شده اند.  

وی خاطر نشان کرد: ۴ بانک عامل در سطح شهرستان  که برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند،  تا کنون توانسته اند مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ هزار و ۳۵ میلیون تومان پرداخت کنند.

 

متقاضیان  برای دریافت تسهیلات  خود اشتغالی به اداره کارو تعاون  ورفاه اجتماعی مراجعه کنند.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه ، ضمن تقدیر وتشکر از همه بانکهای  عامل  از آنها خواست که در پرداخت تسهیلات فعالیت مستمر داشته باشند و تا می توانند در جهت پرداخت تسهیلات خود اشتغالی یاریگر افراد متقاضی باشند.

وی از همه متقاضیان  وام خود اشتغالی هم در  خواست کرد،  اگر حائز شرایط دریافت این تسهیلات هستند حتما  با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به  اداره کار وتعاون  ورفاه اجتماعی هشترود مراجعه نمایند واگر شرایطشان برای دریافت تسهیلات مهیا بود حتما از این تسهیلات استفاده  خواهند کرد.

وی متذکر شد: این به آن معنی نیست که این تسهیلات به همه متقاضیان  پرداخت می شود .

علی رضا توری خاطر نشان کرد: فرد متقاضی  بعداز درخواست دریافت تسهیلات از اداره متولی وتحویل مدارک مورد نیاز  ،  کلیه مدارک وی   بررسی و بعد از  انجام  کارهای اداری   ، اگر فرد مذکور   شرایط دریافت تسهیلات خود اشتغالی را دارا باشد  می تواند  ازاین تسهیلات برخوردار شود.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 856616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟