حمایت پرستاران اصفهانی از 761 فرزند یتیم و نیازمند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تبریک میلاد خجسته عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: 663 نفر از پرستاران این استان در کنار مسوولیت های اجتماعی خود، از فرزندان ایتام و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش این نهاد نیز حمایت مادی و معنوی می کنند. 

اله دادی با قدردانی از زحمات طاقت فرسا و تلاشهای زینب گونه پرستارانی که همواره جان خود را برای سلامت بیماران اهدا می کنند، ادامه داد: پرستاران کسانی هستند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت ترین شرایط می کنند و این تعداد از پرستاران اصفهانی در کنار وظایف مهم خود، حمایت از 761 فرزند یتیم و نیازمند را نیز برعهده گرفته اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 5 هزار و 300 فرزند تحت حمایت، سرانه پائینی دریافت می کنند، افزود: آنچه اکنون مد نظر است، افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی است که وارد چرخه حمایت می شوند. 

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به تعداد 27 هزار و 643 فرزند تحت پوشش این نهاد، گفت: با وجود تلاش بی وقفه خادمان ایتام و نیازمندان هنوز 276 فرزند، چشم انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند که امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم تلخی های زندگی آنها را کمرنگ تر کنیم.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 848584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟