بازگشت کارخانه پازل شهرداری اردبیل به چرخه تولید

به گزارش رکنا از اردبیل، شهردار اردبیل با اعلام این خبر، گفت: امسال با شروع فعالیت این کارخانه ۱۰ هزار مترمربع پازل تولید و بیش از ۱۰ میلیارد ریال در هزینه‌های شهرداری در خرید پازل صرفه‌جویی شده است.

محمود صفری با بیان اینکه در این کارخانه، موانع بتنی موسوم به نیوجرسی نیز تولید می‌شود، افزود: با آغاز به‌کار این کارخانه مشکلی جهت تهیه پازل مورد نیاز شهرداری وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی در اردبیل افزود: فاز سه بازار خشکبار با سهم ۵۵ درصدی شهرداری، ساختمان تجاری و مسکونی کوثر با سهم ۳۰ درصدی و خدمات رفاهی و تجاری و پمپ بنزین با سهم ۵۵ درصدی در دست اجرا است.

شهردار اردبیل از ساماندهی و بهسازی هشت کیلومتر از شاخه اصلی رودخانه نوران چایی حدفاصل آرامستان بهشت زهرا تا شیخ‌کلخوران خبر داد و گفت: این طرح از سال‌های گذشته راکد بود و امسال تلاش شد با فعال‌سازی آن گامی برای توسعه شهر در محلات ۱۳ گانه و بویژه مناطق محروم شهر اردبیل برداشته شود.

صفری گفت: ساماندهی این رودخانه اقدامی جهت جلوگیری از ورود فاضلاب شهری و از بین رفتن بوی نامطبوعی است که اهالی را به شدت اذیت می‌کرد، بنابراین با اتخاذ تمهیدات لازم تلاش می‌شود، عملیات اجرایی این طرح تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

وی با اشاره به تعریض و ساماندهی خیابان ولیعصر اردبیل افزود: فاز اول ساماندهی خیابان ولیعصر در سال جاری و فاز دوم آن هم در سال آینده با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

 

کدخبر: 848116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟