رونمایی از اولین پایانکار الکترونیک در شهرداری منطقه 2 همدان / اهداف طرح شهرسازی الکترونیک درحال تحقق است

به گزارش رکنا از همدان؛ حجت کریمی جاوید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار همدان در خصوص اجرای سیستم یکپارچه شهرداری همدان که در تابستان سال جاری به اجرا درآمد، اولین پایانکار ساختمانی به صورت الکترونیکی در شهرداری منطقه 2 همدان صادر و به ارباب رجوع تحویل شد.

مدیر منطقه 2 همدان با اشاره به صدور اولین پایانکار الکترونیکی ساختمان در این منطقه افزود: اولین پایانکار ساختمانی بصورت سیستمی پس از انطباق طبق فرآیند صدور پروانه در شهرداری صادر شد.

134668

وی با اشاره به مزایای راه اندازی سیستم یکپارچه شهرداری و به ثمر نشستن این پروژه گفت: با اجرای این پروژه شاهد کاهش زمان صدور گواهی پایانکار، سهولت انجام کار و در نهایت رضایت شهروندان خواهیم بود.

کریمی جاوید با بیان اینکه پاسخ استعلام نقل و انتقال دفتر خانه بصورت غیر حضور صورت می پذیرد، گفت: از ۱۵ آبان ماه سال جاری پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی تنها از طریق دفاتر پیشخوان و غیر حضوری صورت می پذیرد و شهروندان می توانند بدون مراجعه به شهرداری جهت اخذ استعلام اقدام کنند.

مدیر شهرداری منطقه ۲ همدان در ادامه عنوان کرد: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری، غیرحضوری شدن فرایند پاسخ نقل و انتقال و شفافیت در هزینه‌های پرداختی، از جمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

عارفه سلیمانی فرد/ همدان

کدخبر: 847526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟