زورگیری مسلح مرد جوان در بوستان باراجین قزوین

به گزارش رکنا از قزوین؛ سرهنگ امیر حسام عزیزی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند زورگیری در بوستان باراجین ، طلا و جواهرات همراه وی را به سرقت برده که بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران در بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که فردی جوان با پوشش ماسک و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به زورگیری با چاقو و سرقت مقادیری طلاجات و پول نقد و.. کرده است. 

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک نفر سارق حرفه ای و سابقه دار در این زمینه را شناسایی کردند . 

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: طی اقدامات فنی صورت گرفته محل اختفای متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی نامبرده که به تازگی از زندان آزاد شده دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد. 

سرهنگ عزیزی با اشاره به سوابق گسترده متهم در امر سرقت و زورگیری،افزود: رسیدگی و سرعت عمل ماموران باعث رضایتمندی شاکی پرونده شد.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 847077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟