ایمن سازی 300 سه راهی در استان اصفهان / راهداران به استقبال زمستان رفتند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی فقهی در حاشیه مراسم یادمان قربانیان حوادث رانندگی در اصفهان اظهار کرد: کلیه اقدامات معاونت راهداری استان اصفهان در راستای ارتقای ایمنی راه های استان اصفهان است .

وی با اشاره به گستردگی شبکه راه ها و تردد بالای خودروها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: با وجود محدودیت های منابع مالی، اقدامات متعددی در حوزه ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای برنامه ریزی و اجرا شده است.

فقهی گفت: ایمن سازی راه ها 300 نقطه از سه راهی های استان، اصلاح شیب شیروانی 500 کیلومتر از راه ها و انجام 300 کیلومتر رویه آسفالت در طول 12 هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان از جمله اقدامات انجام شده و در دست برنامه ریزی است.

معاون راهداری استان اصفهان با اشاره به آغاز فصل بارش ها در استان اصفهان گفت: جلسات هماهنگی مناطق با حضور دستگاه های امدادی برای خدمت رسانی به مردم در پاییز و زمستان انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت 67 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان اصفهان تصریح کرد: معاونت راهداری با100 اکیپ عملیاتی به استقبال راهداری زمستانی می رود. در عملیات راهداری زمستانی 500 دستگاه ماشین آلات راهداری و نفر500 نیروی انسانی متخصص جهت خدمت رسانی آماده باش خواهند بود.

معاون راهداری استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش های برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از رانندگان خواست تا قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و اطلاع از شرایط جوی اقدام کنند.

 

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 845505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟