بررسی مشکلات خوروبیابانک و نایین با حضور میدانی نمایندگان مجلس و مسئولان راهداری

به گزارش رکنا از اصفهان؛ اعضای کمیسیون در ابتدای این سفر، وارد شهرستان خور‌و‌بیابانک شدند و پس از تجدید میثاق با شهدا از مجموعه شرکت پتاس شامل دهکده نمکی، آبشار نمکی از حوضچه‌های مجتمع و کارخانه‌ پتاس بازدید کردند.

در ادامه اعضای کمیسیون در مجتمع بین راهی و پایگاه اورژانس محور خور-طبس حضور یافتند و مشکلات امدادرسانی در این محور را بررسی کردند.

احمد طحانی، فرماندار شهرستان خور‌و‌بیابانک در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه خوروبیابانک فاقد حتی یک متر جاده 2بانده است، گفت: متأسفانه ما به دفعات شاهد تصادفاتی در این جاده هستیم که گاها منجر به فوت نیز می‌شود و خواستار حل موضوع 2بانده شدن این مسیر هستیم.

در این جلسه الهام آزاد، نماینده شهرستان با اشاره به مخاطره آمیز بودن محور خور-طبس، بیان کرد: این محور که طریق الرضا بوده و بسیار بااهمیت است، نیازمند توجه ویژه است.

فرزاد دادخواه، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز با بیان اینکه استان اصفهان تا عمق ۹۰ کیلومتری این جاده را خدمات‌رسانی خواهد کرد، گفت: حدود ۸۰ کیلومتر از این مسیر روکش و بهسازی شده است.

در این جلسه علیرضا سیاهپور، مدیر کل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل کشور نیز از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار جهت روکش آسفالت راه‌های شهرستان خوروبیابانک خبر داد.

بازدید از بیمارستان آفتاب هشتم، حضور در بین نمازگزاران مسجد النبی، زیارت امامزاده سید داوود و حسینیه اعظم خور از دیگر برنامه‌های سفر به شهرستان خوروبیابانک بود.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 845150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟