همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در هشترود / اجرای بیش از 100 برنامه متنوع در هفته بسیج

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ پاسدار حسین محمدی با اعلام این خبر افزود: بسیج زینت انقلاب اسلامی ایران است که از ابتدا تاکنون همواره در خط مقدم بوده و گفتار خود را به عمل پیوند زده است‌.

وی تصریح کرد: بسیج با اخلاص و روحیه ای که دارد در تمام صحنه ها،  با شجاعت ورشادت حاضر است و از آرمان‌ ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی به خوبی حفاظت وصیانت می کند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گرانقدر، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدا در شهر و روستاهای تابعه و برگزاری مسابقات  قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی و ویزیت رایگان بیماران در روستاها،  از اهم این برنامه ها است.

فرماندار هشترود: بسیج متعلق به مردم و جهان اسلام است

علی رضا توری نیز طی سخنانی گفت: بسیج تشکلی مردمی و بی‌سابقه در تاریخ است که خود را وقف انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام کرده است و به نحوی از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است.

توری  افزود: اخلاص و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز بسیج و تضمین کننده پیروزی و موفقیت‌های بسیجیان است .

فرماندار هشترود متذکر شد:  بسیجیان سربازان ولایت‌ هستند و افتخار آنان آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت تحت فرمان ولایت است.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 842414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟