برنامه های سپاه هشترود به مناسبت هفته مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش رکنا از هشترود؛  سرهنگ پاسدار سبزی با اشاره به در پیش بودن سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، افزود: مراسم یوم الله ۱۳ آبان حرکت بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان ایران در پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است.

 وی اظهار داشت: هفته‌ای که ابتدای آن با شهادت الگوی نوجوانان و جوانان انقلابی و دانش‌آموزان ایران اسلامی، شهید فهمیده شروع و پایان آن روز استکبار ستیزی و ۱۳ آبان است که وقایع بزرگ انقلاب اسلامی ایران در آن واقع شده است.

 سبزی  تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور سالروز هجرت و تبعید امام راحل در سال ۴۳ از ترکیه و همچنین یادآور شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان و نوجوانان کشور در سال ۵۸ در دانشگاه تهران توسط دژخیمان رژیم طاغوت است.

این مسوول ادامه داد: ۱۳ آبان یادآور حماسه و انقلاب دیگر مردم ایران، سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در سال ۵۸ بوده و یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی ایران اسلامی به شمار می‌آید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود در ادامه به برنامه های قابل اجرا در این  هفته نیز پرداخت وگفت: فضاسازی تمام مدارس، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا در شهر و روستاهای تابعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس، برگزاری نشست های روشنگری در مدارس و واحد های دانش آموزی وشرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه از مهمترین برنامه هایی است که این هفته در شهرستان هشترود برگزار خواهد شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 837701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟