ملت ایران برای مقابله با دشمنان در صحنه میدان حاضر هستند

به گزارش رکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شهر قزوین، افزود:فرزندان ملت ایران در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هیچ وقت برای مقابله با دشمنان غفلت نمی کنند و برادران خود در نیروی انتظامی را تنها نخواهند گذاشت.

رفیعی آتانی افزود: در این روزها عده‌ای در حق نیروی انتظامی مقتدر و متخلق به اخلاق اسلامی جفا کردند و بر آنها تاختند و آنها مظلومانه ایستادند چون دستشان بسته است که موظف هستند با مدارا و رافت اسلامی ماجرا را تمام کنند.

وی تصریح کرد: عده ای از افراد که سال ها علیه کشور و منافع ملی با استکبار همکار و همراه بودند صدا می زنند ما نگران خاک ایران هستیم اما دروغ می گویند زیرا هیچ بهایی جز ضربه زدن و خیانت به کشور در سابقه خود نداشتند

وی با اشاره به حملات اخیر به پرسنل نیروی انتظامی اضافه کرد: جفا کردند به نیروی مقتدر انتظامی و ناحق بر آنها تاختند. دستان آنان را بستند تا با کم ترین خشونت جمع شوند. ملت پای انقلاب ایستادند. منطقه، ناو، پایگاه ها و عین الاسد ها با فرزندان سپاهی شما فتح شد. شلیک ما به سمت دشمنان است. نیروی انتظامی با پشتوانه مردمی برگ برنده کشور در برابر آسیب هاست.

رفیعی افزود: شهد سلیمانی به ما آموختند هنر امام، شهیدان و ملت انقلابی این است که ایران را به کمک اسلام آورد و اسلام بدهکار ایران شد.

وی گفت: امام به ملت ایران اتکا کرد و ایران قابلیت آن را پیدا کرد که اسلام در آن جاری شود.

رفیعی افزود: هنر دوم امام راحل این بود که در آن روز که اسلام در خطر بود و حجاب از سر زنان کشیده می شد ایران را نجات داد.

وی گفت: همچنین در آن زمان که به ایران تعرض شد امام با منطق وطن پرستی از خاک ایران دفاع کرد و اگر در تاریخ ایران نگاه کنیم مشخص می شود چقدر دشمنان، خاک ایران را به تاراج برده اند چون شاهان ایران اختیار نداشتند.

این مسوول افزود: امروز نیز باید بررسی کنیم چه کسانی برای ایران نگران هستند و چه هزینه‌ای برای این آب و خاک داده اند که مشتی اراذل و اوباش را به میدان می آورند درحالیکه ما این خاک را به کربلا تبدبل کردیم و آنهایی که برای این زمین خون داده اند باید نگران آن باشند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سند جنایت آمریکا خون به ناحق ریخته سردار شهید سلیمانی است. دوران دفاع مقدس ملت ایران بیت المقدس و فتح المبین را بعد از عدم الفتح های بنی صدر خلق کردند. آنها که قرار بود کلاسیک بجنگند با فرمان امام مستضعفان به میدان آمدند و در سراسر کشور برای پیچیدن طومار فتنه گران و ارازل و اوباش به میدان می آیند و طومار آنان پیچیده می شود. کشور دارای قانون است و هنجار شکنی و قدرت نمایی برای نا امنی ممنوع است.

لیلا/ بیگدلی

کدخبر: 827956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟