مردم نسبت به توطئه دوری ملت ایران از صندوق های رای هوشیار باشند

به گزارش رکنا، رحیم استادی رئیس دادگستری هشترود در گفتگو با رکنا با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران اسلامی گفت: دشمنان با استفاده از ترفندهای مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و مشارکت در امور هستند و این نکته هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و همدلی مردم بزرگوار را می طلبد.

وی بر لزوم تلاش حداکثری مسئولان با هدف حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش رو با محوریت وحدت بخشی، امیدآفرینی، قانون گرایی و اخلاق مداری تأکید کرد.

استادی افزود: مردم باید بدانند که اگر یک روز رأی می‌دهند و فرق نمی‌کند چه نوع انتخاباتی است اما تصمیم‌گیری‌های کلان را به افرادی می‌سپارند که این موضوع خیلی می‌تواند مهم باشد و این‌ها همه به بینش و گزینش مردم بر می‌گردد که بعضا کشور چوب انتخاب گزینش‌های غلط را خورده است و فرقی نمی‌کند این انتخابات در چه سطحی بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با روش های مختلف، مردم را از حضور و مشارکت در انتخابات ناامید کند، تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، پشتوانه ای محکم برای تداوم پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟